Távsegítség – Számítógép javítás távolról


Mire jó a távsegítség?

Vannak olyan problémák amik megoldásához nem szükséges a helyszínen lennünk, mert távolról is el tudjuk végezni azt. Munkatársunk a számítógépére belépve, irányíthatja annak egerét és billentyűzetét. Ön mindezt otthonából nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, hibájának keresése. Távolról akár programokat telepíthetünk, eltávolíthatunk számítógépéről vagy szükség esetén módosíthatjuk annak beállításait. A távsegítség igénybe vételéhez internet kapcsolatra és egy Teamviewer nevű programra van szükségünk.

Mik a távoli segítség nyújtás előnyei?

  • Bárhonnan elérhető. Nem számít hogy Budapesten vagy éppen Londonban tartózkodik egy hotel szobában, bárhová kérhet segítséget, csupán internet kapcsolatra van szüksége.
  • Gyors mivel kollégáink a nap nagy részét számítógép előtt töltik ezért jó eséllyel rövid időn belül tudnak segíteni.
  • Nincs kiszállási díj

Távsegítség szolgáltatásunk díjai

  • 30 perc segítség nyújtás, probléma megoldás – 3000ft
  • amennyiben korábban igénybe vette számítógép javítás szolgáltatásunkat úgy 10 perc távsegítség nyújtása most INGYENES

Távsegítség indításához szükséges lépések

  1. Lépjen kapcsolatba velünk! Felvesszük a javításhoz szükséges tudnivalókat és megmondjuk, hogy mennyi idő szükséges a munka elvégzéséhez.
  2. Szerezze be a távsegítség kapcsolatát létrehozó TeamViewer ingyenes programot.
  3. A TeamViewer letölthető innen
  4. Indítsuk el a letöltött TeamViewerQS.exe -t.
  5. A program elindulását követően a rendszer létrehoz egy egyedi azonosítót és jelszót. (a jelszó minden induláskor megváltozik). Erre a két kódra van munkatársunknak szüksége a távsegítség nyújtásához.
teamviewer

Gyakran Ismételt Kérdések

Honnan tudhatom előre hogy mennyi időt vesz igénybe a távvezérléssel problémám megoldása?
Érdeklődjön telefonon vagy emailben és munkatársunkkal előre megbeszélheti mennyi idő szükséges a munka elvégzésére.

Biztonságos a távsegítség igénybe vétele és a teamviewer program használata?
Igen, mivel a kapcsolat titkosított csatornán történik, minden indításkor egyedi jelszóval.

Hogyan történik a fizetés?
A fizetés átutalással történik.

Milyen problémákban tudunk segíteni távolról?
Többnyire szoftveres problémák vagy beállításokban tudunk segíteni, hardveres hibát távolról javítani nem tudunk.

Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive